maanantai 12. syyskuuta 2016

WINTER GARDEN - HELSINKI FINLAND

IMG_3198photo

IMG_3240photo

IMG_3224photo

IMG_3214photo

IMG_3244photo

IMG_3270photo


My favorite place in Helsinki
Käveltiin takaisin kotiin Tonin kanssa mun kaverin luota ja näin ruusuja ja valtavan kasvihuoneen ja näin lievästi sanottuna, innostuin toden teolla. Aloin hyppimään ilosta ja vetämään Tonia kädestä, todeten, että tuonne haluan mennä ja, koska Toni lupasi mut sinne vielä meidän pienen Helsinki-loman aikana viedä, niin sinnehän mä lopulta myös pääsin. 

En oo ennen koskaan käynyt Talvipuutarhassa, mutta siitä asti, kun olen paikan olemassaolosta tiennyt, olen sinne myös halunnut päästä. Rakastan kaikenlaisia kasveja ja niitä olen myös hamstrannut omaankin huoneeseeni, enkä malta odottaa ens vuotta ja kämpän täyttämistä vihreillä söpöläisillä. 

Suosittelen Talvipuutarhassa käymistä ihan kaikille. Seuraavan kerran, kun päätän itse tuonne taas eksyä, meinaan kuunnella musiikkia ja piirtää, sillä sitä mun teki tuolla mieli tehdä. Olla vaan ja piirtää. 

♥ Aurora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti