torstai 8. syyskuuta 2016

ILOA ENNEN KOULUA

IMG_3617photo

IMG_3624photo

IMG_3656photo

IMG_3629photo

IMG_3665photo

IMG_3675photo


En voi uskoa, että vasta maanantaina alkoi koulu? Tuntuu siltä, että olen kärsinyt siellä jo vähintäänkin kuukauden.

Aika menee aivan liian hitaasti. Tiedän, että kaikki vanhemmat, opettajat ja jo lukion lopettaneet väittävät, että sitten kun tämä koulu on ohi niin "mulle tulee hirveä ikävä" jne, mutta valitettavasti myönnettävähän se on, että ei todellakaan tule. Vihaan koulua koko sydämestäni, semmoinen mä olen vaan aina ollut ja sille ei voi mitään, se on ihan okei, sillä me ollaan kaikki erillaisia. Mulla on tietysti koulussa tiettyjä kavereita joita mulle tulee ikävä, mutta heihin mä tulen pitämään yhteyttä, parhaani mukaan. Joten loppujenlopuks, ei mulle jää mitään kaivattavaa. Haluaisin siis jo päästä lomalle...
Toinen juttu johon joku saattaisi takertua ja sanoa, että "kyllä sä vaan jäät kaipaamaan koulua, koska..." on opettajat. Kyllä, tiedän, että monet oppilaat palaavat takaisin käymään vanhassa koulussaan tervehtiäkseen vanhoja opettajiaan, jonka ymmärrän hyvin. Valitettavasti itselläni ei koskaan ole ollut sellaista opettajaa, joka olis ollu mulle niin läheinen, että jäisin tätä kaipaamaan tai jotenkin muistelemaan. 

Se mitä olen nyt koulun alussa kuitenkin rakastanut on rutiini, siitä mä pidän. Olen hyvin laiska ja aikaansaamaton ihminen, mutta rutiini, ihansama minkälainen, on aina minulle mieluisaa. En välitä onko rutiinini sellainen, että herään aamulla tiettyyn aikaan, syön tiettyyn aikaan, katson televisiota tiettyyn aikaan ja nukahan tiettyyn aikaan vaiko koulun määräämä. Jonkinlaisia asioita haluan vain elämässäni pystyä tekemään samalla tavalla samaan aikaan tietyn ajanjakson ajan. (Vapaata näistä rutiineista kyllä pitää aina välillä olla..)

Se kuitenkin mun koulunkäynnistä.. Saa mut jotenkin huonolle tuulelle koko paikan ajattelu. Onneksi enään huominen ja sitten on edes se kahden päivän vapaa. 
Nämä kuvat ovat otettu ennen koulun alkua ja en voi muuta sanoa, kuin että haluaisin tähän aikaan takaisin. Mun rakkaat Sanni ja Jenni ♥ Vietettiin aikaa syöden, juoden, juoruillen ja katsoen Sinkkuelämää, ilman stressiä mistään. Nyt hukutaan stressiin ja eletään perjantain voimalla.. 

Aurora

4 kommenttia:

  1. Et välttämättä tuu kaipaamaan sitä koulua, mutta ehkä jossain vaiheessa sitä aikaa kun vielä olis siellä koulussa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ehkä kenties jos tulevaisuuteni menee täysin mönkään, mutta en niinkään usko tätäkään.
      se nähdään sitten !

      Poista
  2. Mitä sä meinaat tehdä koulun jälkeen? Jäätkö Belgiaan vai lähdetkö muualle? Haluatko yliopistoon? :D

    Mulla on vielä toinen kysymys toisesta aiheesta ja se on et mitä kieltä käytät esim. Lääkärissä, kaupassa, jne. Ranskaa vai englantia? :) entä sun kavereitten kanssa? Mikä on sun vahvin kieli?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koulun jälkeen pyrin suomeen yliopistoon, opiskelujen jälkeen en kuitenkaan suomeen meinaa näillänäkymin jäädä.
      käytän ranskaa asioidessani lääkärissä, kaupassa tms. kavereitten kanssa kieli vaihtuu ihan kaverista riippuen, suomea, englantia ja ranskaa käytän kuitenkin eniten, ruotsia sitten tietyille ihmisille. vahvimpaa kieltä en osaa sanoa, joko englanti tai suomi. molemmat näistä on kuitenkin aikalailla tasoissa, usein kyllä unohdan sanoja suomeksi tai en osaa ilmaista itseäni suomeksi ja tällöin teen sen englanniksi.

      Poista