maanantai 5. syyskuuta 2016

SUMMER HOLIDAYS THROUGH PHONE 2

Rakastin tätä kesää, kiitos siitä kuuluu kaikille ihanille jotka olivat osana sitä, teitte siitä niin mahtavan. 
Tänään alkoi taas koulu ja on selkeästi tullu jo palattua takaisin arkeen. Opettajat jaksaa painottaa siitä kuinka tärkeä tämä kouluvuosi on ja siitä, kuinka meidän pitäisi nyt vaan jaksaa opiskella, vaikka ei mieli tekiskään ja no tällähetkellä ei tee mieli. Kuitenkin ajatus siitä, että tämä tulee olemaan mun neljästoista vuosi tässä koulussa ja samoiten viimeinen vuosi, saa mut ainakin vielä motivoitumaan. 

Tässä on nyt PART 2 kesällä otetuista kuvista kännykkäni kautta, olkaapa hyvä. Monet näistä kuvista olette voineet myös löytää instagramistani @aurorabecca tai snapchatistäni @snapaurora.

Untitled

1 - Jos jotain tämän kesäloman aikana ostin niin meikkejä ja aivan älyttömästi.
2 3 - Talvipuutarha oli aivan ihana paikka ja siitä meinaan vielä postata erikseen, joten jätetäämpäs tämä kertomus lyhyeen.
4 - Ja tätä poikaa rakastan yli kaiken ♥

Untitled

5 - Tän tytön kanssa ei voi olla tylsää. Ei jumpe, kun tietäsitte vaan, kuinka tärkee tää tyttö on mulle. Nähdään harvoin, joka on harmi, mutta onneks meidän ystävyys ei siitä kärsi.
6 7 8 - Haluan vain takaisin.. 

Untitled

9 - Nauroin näille turhan paljon... Joka ikinen kerta.
10 - Ei koskaan voi olla liian vanha käydäkseen lintsillä. Olin ihan intoa täynnä kaikissa laitteissa, siihen asti kunnes Kieputin satutti mua sen verran, että oli pakko pyörtymisen riskin ja muutenkin pahoinvoinnin takia mennä takas kotiin ja syömään.
11 - Turistit Helsingissä.. 
12 - Toni hommas mulle pari ruusua ja esittelin niitä ylpeänä Kalliossa maanantai-tiistai välisenä yönä peräti yhdelle ihmiselle, joka oli ruusujen hommaaja itse.

Untitled

13 14 - Tytöt tuli meille syömään ja juomaan vielä näin viimeistä kertaa kesällä, tästä postausta vielä tulossa!
15 - Talk about me being addicted to makeup.. Näin vietin välilaskuni Arlandalla, ihaillen meikkejä, joihin minulla ei ollut varaa.
16 - Hattu ja hymy.

Untitled

17 18 19 20 21 - Mun rakkaudet ♥ plus kuva musta

4 kommenttia: