lauantai 3. syyskuuta 2016

COFFEE AND GOOD COMPANY

IMG_3534photo

IMG_3541photo

IMG_3528photo

IMG_3543photo2

IMG_3549photo

Sometimes that's all you need
Harvemmin hengaan mun kavereitten kanssa tekemättä melkeempä yhtään mitään.. Yleensä jos päätetään jonkinlainen koulun ulkopuolella tapahtuva tapaaminen porukalla sitä vatvotaan ja vekslataan vaikka kuinka paljon, että varmasti tiedetään millon nähdään, missä ja mitä tehden. Eilinen oli siis kieltämättä ihan kivaa vaihtelua. 

Haluan myös eilisestä kertoa sen verran, että sain näin kahden päivän binge reading jälkeen luettua 'Harry Potter and the cursed child'  -näytelmästä tehdyn kirjan and to be honest, I fell in love.  Olin kuullu turhan monen väittävän kirjaa todella huonoksi jne, mutta mä ihan oikeesti tykkäsin. Lukeminen oli tietysti haastavaa, sillä joka toinen sekunti meinasin alkaa joko itkeä tai nauraa aivan hysteerisesti. 
Tietysti ymmärrän sen, että jotkut ovat voineet pitää kirjaa pettymyksenä, sillä eihän se tietenkään ole samanlainen kuin Harry Potter kirjat, mutta ei sen ole varmasti tarkoituskaan, sillä kyseessä kuitenkin on näytelmä. Henkilökohtaisesti olisin tietysti halunnut mielummin lukea yli 500 sivua pelkkää tekstiä, kuin näytelmän, koska en saa Pottereista tarpeekseni, mutta pakko olla tyytyväinen siihen mitä on. 

Kertokaa tekin toki, että ootteko lukenut tuon kyseisen uuden näytelmän/kirjan?
♥ Aurora

2 kommenttia:

  1. sulla on ihanat hiukset ja tykkään erityisesti tokasta kuvasta ♥ mä en oo koskaan oikein lämmennyt harry potterille :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon ! <3 ja joo, mun poikaystävä on samanlainen ja se ei jaksa ymmärtää mun potter fanitusta :'D

      Poista