torstai 14. heinäkuuta 2016

UUDET HIUKSET

IMG_2686photo

IMG_2695photo

IMG_2701photo

IMG_2743photo

IMG_2744photo

Mun hiukset sai viime viikolla kokea aikamoisen muutoksen, joka on johtanut suurenmoiseen katumukseen.
Mun kampaaja kysy multa ennen hiuksiini koskemista, että oonko nyt aivan varma tästä? lupaathan, että et sitten kadu asiaa? Ajattelin siinä vaiheessa vaan, että "miks ihmeessä katuisin? onhan mulla aikasemminki ollut lyhyet hiukset" joten suustani päästin vaan sanat, että joo olen varma ja ei en tule katumaan. Väärässä olin kuitenkin ja nyt on hirveä ikävä pitkää tukkaani. (Tiedostan kyllä itsekkin, että mun hiukset ei edes ole niiiiiiiiin lyhyet, mutta oli tää mulle hyvin suuri muutos.)

Itsetuntoni meni aikalailla nollille heti hiusten leikkuun jälkeen, joten en mielelläni ole ollut kuvissa. Nyt oon kuitenkin tottunut tukkaani ja poikaystäväni ansiosta, suostunut jopa huomaamaan sen positiivisia puolia. Kuitenkin olen yksi niistä ihmisistä, jotka rakastavat pitkiä hiuksia ja tämän takia kaipuu on kova, vaikka kyllä tämä tästä. Mulla kuitenkin kasvaa tukka yllättävän nopeasti. 
Pahimmat ongelmat tällähetkellä ovat kuitenkin selfieiden ottaminen (kuka olis uskonu, että sekin muuttuu niin paljon tukan lyhentyessä?), sopivien vaatteiden käyttäminen ja hiustenpesuaineiden annostelu.

Kertokaa toki mulle, että ootteko ite leikannu tukkaanne ja katunu asiaa sen jälkeen? Tai vaikka värjänny jotenkin epämiellyttävästi ja sitte miettiny että mitäs nytte tehdään? 
Ite alan nyt härnäämään Tonia ja kattelemaan mun kavereitten lähettämiä youtube-video ehdotuksia (toivotaan, että keksisin jotain niin pääsis huomenna kuvaamaan!! teki saatte ehdotella jotain, tarviin ideoita). 

♥ Aurora

Kiitos muutes kuvista Tonille ♥ 

IMG_2724photo

10 kommenttia:

  1. Sen tulin vain sanomaan että minä ainakin olen jo snäpissäkin päiviä ihastellut sun uutta tukkaa! Sehän on aivan ihana, muodikas ja just sellanen kuin ite haluisin :) Uusiutuva luonnonvarahan tuo hius on, jospa säkin vielä opit tykkäämään nykyisestä kuontalosta ^^

    VastaaPoista
  2. Siis noi hiusket on aivan täydelliset! Nyt tekis itekkin mieli lyhentää tukkaa... Ja olis muuten tosi kiva jos tekisit jonkun videon Tonin kaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitos ! ja kattoo saisko sitä innostumaan.. :'D

      Poista
  3. Aivan ihanat noi hiukset! Sopii sulle tosi hyvin, niinkuin ne pitkätkin :)

    VastaaPoista
  4. Hiiuksissa ei oo mitään vikaa, sopii sulle tosi hyvin, mutta missä sun rintaliivit on? :D

    VastaaPoista
  5. sopii sulle älyttömän hyvin! :-) näyttää superpaksuilta ja "ilmavilta", tosi hyvä lopputulos.

    VastaaPoista