tiistai 19. heinäkuuta 2016

TRIP TO ANTWERP

IMG_2785photo

IMG_2803photo

IMG_2795photo

IMG_2814photo

IMG_2820photo

IMG_2824photo

IMG_2831photo

IMG_2834photo

Okei mulla pyörii nyt päässä BoJack Horseman'in tunnari päässä enkä osaa oikeen keskittyä siihen, että mitä mun kuuluis kirjottaa..

Käytiin lauantaina Antwerpenissa kiertämässä kaupasta toiseen ja ihmettelemässä sitä tosiasiaa, että Belgiasta on nyt virallisesti kaikki (niitä oli kaks...) Forever 21 liikkeet lopetettu. Pääsin myös eläessäni ensimmäistä kertaa käymään Lidlissä Belgiassa! Ja sain ruusuja, joten kaiken kaikkiaan todella hyvä reissu, vaikka olikin tosi kuuma ja meillä oli kova nälkä, sillä meillä kesti mun kasvissyönnin takia normaalia kauemmin löytää molemmille sopiva ruokapaikka.

Reissun positiivisiin puoliin kuulu vielä se, että meidän junamatkat meni tosi mukavasti huoria kattellessa. Okei, tässä pitää tietää että Bryssel-Antwerp junamatkalla on lyhyt yllättävän pitkä kohta Brysselin puolella, josta näkyy oikein mukavasti katu täynnä ahkerasti työskenteleviä söpöissä alusvaatteissa ikkunan edessä istuvia naisia. Reissun negatiivisiin puoliin kuuluu kuitenkin se, että kuvassa nähdyt aurinkolasit mun ja Tonin päänpäällä, on nyt molemmat päässy reissaamaan junalla jonnekkin teille tietämättömille.

Lopetan tän nyt vähän tönkösti todeten, että ANTWERP ON IHANA PAIKKA. Jos Belgiassa haluu shoppailemaan, niin suosittelen! Tai käydä eläintarhassa... Nyt menen sänkyyn makaamaan Melodyn kanssa ja valittamaan tästä kuumuudesta (yli 30 astetta on liikaa, miten mun meikit kuuluis pysyä naamalla ilman, että ne sulaa...)
♥ Aurora

2 kommenttia: