sunnuntai 3. heinäkuuta 2016

BLOGGAAMISEN ONGELMAT

En ole koskaan päässyt toteuttamaan itseäni haluamallani tavalla. Nyt näin kesälomalla olen taas tajunnut sen, sillä pienetkin asiat muistuttavat siitä kokoajan ja pääni sisällä jyllää kunnon pyörremyrsky, kiitos kaiken tämän. 

Selitän tällain lyhyesti teille nyt ehkä kaksi suurimpaa ongelmaa mitä tällähetkellä koen bloggaamisen kanssa. 

IMG_2599photo

Varmasti yllättävän moni ymmärtää kun sanon, että kaukolaukaisija on mahtava keksintö. Ilman kaukolaukaisijaa, en voisi saada joitain vähäisimmistäkin kuvista mitä nyt pystyn itsestäni saamaan. Tietysti aina vois alkaa ottaa selfieitä koko blogi täyteen, mutta en sitten tiiä onko se ihan se mitä haluan?
Bloggaamiseen tarvitaan kaksi. Okei, riippuen tietysti siitä, että minkälaista blogia pidät yllä ja minkälaisia kuvia haluat sinne pistää, saatat tarvita bloggaamiseen vain itsesi tai useampia ihmisiä. Omassa tilanteessani blogin ylläpitämiseen tarvitaan kaksi, minä joka bloggaa ja se satunnainen henkilö joka suostuu kuvaamaan.
Teillä joilla on kavereita, jotka tykkää kuvailla + olla kuvattavana tai vaikkapa omistaa jopa omankin blogin, olette onnekkaita. Tietysti saan aina välillä lopulta suostuteltua joitakin kavereitani kuvaamaan, mutta ei se ole mikään itsestäänselvyys. Itse+kaukolaukasut ovat parhaita kavereitani, ainut ongelma vaan niissä, että kuvat saattavat välillä olla ihan tyhmistä kuvakulmista, eikä ne ole aina täysin tarkentaneet. Ja kai se on pakko myöntää, että ei se mikään mukavin kokemus ole kun jalustan kanssa lähtee itseään kuvailemaan ulos, alkaahan siinä hieman nolottaa kun ohikulkijat kattoo että mitähän ihmettä.. Ainiin ja onhan kuvaaminen kaverin kanssa yleensä myös paljon nopeampaa ja hauskempaa.

Toinen ongelma mikä nyt näin bloggaamiseen itselläni tulee on se, että ahdistun helposti. Se on ehkä ylipäätään elämäni suurin este. Olen tietysti myös laiska, mutta suurin syy sille miksi en ovesta jaksa lähteä ulos kavereitteni kanssa on pelko ja ahdistus, monesta eri asiasta.
Tämä rajottaa bloggaamistani. Jos et poistu kotoa, ei elämässäsi oikein tapahdukkaan mitään. Tietysti ainahan voin tänne kertoa kaikki netflixin parhaimmat leffat ja sarjat, meinaan siinä alalla olen aikamoinen ekspertti.
Olen kuitenkin puhelias, jonka takia videoiden ottaminen on minulle todella mukavaa. Olen usei miettinytkin, että olisiko jo vaan aika lopettaa tämä blogin kanssa säätäminen ja siirtyä vaan täysin youtuben puolelle? Mietin sitä edelleen.. Videoiden kanssa ongelmaksi tulee kuitenkin se, että ideani loppuvat kesken ja sillon kun saan jotain mahtavia ideoita, tajuan, että niihin tarttis myös kaverin mukaan tai sitten alkaa mua vaan nolottaa ajatus ittestäni tekemässä jotain esim. makeup tutorial videota, kun tiedän, että ei siitä tulisi kuitenkaan yhtä kivaa videota kuin mitä haluaisin.

IMG_2610photo

Tämmösiä ajatuksia mulla, saatte toki kertoa jos yhtään pystytte fiilaa mihinkään mitä oon nyt tänne kirjotellu! Ois itseasiassa tosi kiva kuulla.


♥ Aurora

6 kommenttia:

  1. Ite tykkään tosi paljon sun blogista :) Mutta olis kyllä kiva jos alkaisit aktiivisemmin tekemään videoita!

    VastaaPoista
  2. Mielummin katsois kyllä videoita kuin lukis tekstejä :) jotenkin YouTube on ainakin omalla kohdalla syrjäyttänyt blogimaailman, mutta kyllä mua vielä sun postauksetkin kiinnostaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mulla käyny vähän sama, vaikka tietty joitain bloggaajia tulee kyllä seurattua! kiitos kiitos :')

      Poista