tiistai 19. tammikuuta 2016

TUMBLR & WEHEARTIT INSPO

eka1

kakkonen

kolmas

Multa puuttuu motivaatio tällähetkellä vähän niinkuin kaikkeen.. Varsinki kouluun. 
Tää on jännä fiilis, sillä yleensä tammikuu on se kuukaus ku kaikilla on kauheesti intoa tehä vaikka ja mitä uutta elämässään. No, mulla ei ole. 

Onko kellään muulla teistä oikeesti tosi väsyny olo ja semmonen, että nyt pitäis vaan saada nukkua viikko putkeen? Semmonen fiilis mulla on, tarttis vaan kerätä voimia.. Onneks pian on taas loma ja mun muru tulee tänne. 

PS. Videota olis tulossa piakkoin, jostain syystä oon yhteen asiaan hullaantunu ihan kunnolla - videoiden ottamiseen. 

6 kommenttia:

  1. Täällä on yksi, joka voisi nukkua viikon putkeen ja jolla on motivaatio ihan hukassa. Jostain syystä kaikki tuntuu ihan pakkopullalta. Liekö syynä sitten poikaystävän lähtö armeijaan vai mikä, mutta perhana kun mikään ei suju.

    Tosi kivoja kuvia oot löytänyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei apua, sama fiilis täällä. toivottavasti se into nyt taas tulis jostai, nii että jaksais. ikävä on kyl kans semmonen juttu et se vie niin paljon voimia..

      kiitos !

      Poista
  2. tää ei liity mitenkää mihinkää mut ajattelin et jos sua kiinnostaa että tuo valkokynsinen pimu on myös youtubettaja nimellä "okaysage" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vaaleahiuksinen, ei tuo brune

      Poista
    2. haha joo, itseasiassa oon törmännykki jo joihinki sen videoihin :')

      Poista
  3. oii videota ois tosi kiva saada, oon tykänny hirveesti edellisistäkin videoistasi!! :-)

    VastaaPoista