sunnuntai 24. tammikuuta 2016

AAMUPALA

IMG_0152photo

Rakastan aamuja, vaikka olenkin selkeästi "yöihminen" ja aamuni alkavat monta tuntia myöhempään kun näillä kaikilla aamuvirkuilla. 

Vihaan kouluaamuja ja kaikkia muita aamuja, kun heräämiseni johtuu täysin ja ainoastaan siitä, että on pakko ehtiä johonkin. Rakastan niitä aamuja kun tempaisen ylös sängystäni ja ryntään alakertaan, jotta pääsisin syömään aamupalaa. 

Ehkä oikeasti rakastan aamuissa sittenkin vain ruokaa... Se ei olisi yhtään luonteestani poikkeavaa sillä rakastan ruokaa. 

Olen tosi huono syömään aamupalaa arkisin, mutta viikonloppuisin olen kiitollinen siitä puurosta jonka saan vetästä jotta saisin kokopäiväisen dataamiseni starttaamaan. Rakastan aamupala ruokia todella paljon ja välillä luulen jopa, että voisin elää niillä... 

Haha, huomaatteko kuinka sunnuntai aamu on selkeästi ollut minulle jotenkin hieno hetki tänään. No, se oli. Muuten tämä päivä on vaan pyörinyt Housea katsellessa ja miettiessä sitä että, pitäisikö avata matikanvihko ja lukea kokeeseen. 

Onko täällä muita aamupala hulluja? Onko teistä joku selkeästi yöeläin ja herää aina puolilta päivin? MITES TEIDÄN SUNNUNTAI ON MENNYT? 

2 kommenttia:

  1. rakastan aamupalaa myös, mutta muuten oon kyllä ihan eri planeetalta :-D meinaan oon aamuvirkku ja rakastan rutiineja - syön esimerkiks jokapäivä aamupalan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäki rakastan rutiinia TOSI paljon, mutta mulla ne on vaan vähän erillaisia ku toisilla :'D

      Poista