lauantai 9. tammikuuta 2016

CHRISTMAS BREAK

Untitled

1- Mun vuos 2016 on alkanu todella hyvin ja itseasiassa tänä vuonna jaksoin oikeesti keksii sellasen uuden vuoden lupauksen, jonka toteuttaminen tulee olemaan hauskaa. Lupasin itselleni (kröhöm huomatkaa Rossin lupaus frendeissä kröhöm), että tekisin jokainen päivä jotain uutta ja tähän mennessä olen oikeasti tykänny tästä lupauksesta ja myös merkannu kaikki tekemäni asiat ylös, jotta en unohtaisi niitä. Laiskuuteni tuntien, saatan jossain välissä luovuttaa tämän suhteen, mutta so far so good. 
2 & 3- Mä ja mun pikkunen ässässä venaamassa, että meidät tullaan hakemaan, koska pakkasessa ei ole kiva kävellä. Ja söpöt hanskat.
4- Kahvilla Lotan kans ♥

Untitled

5- ♥ miss you. 

Untitled

6- Ädätkää mut snäpissä @snapaurora ! Paitsi, että ei kannata koska mun mystoryt on tasoa muka hauska tai muka hyvännäkönen.
7- 
8- Rakastuin Suomeen ihan vaan koska, kuinka nättiä talvena on ku on lunta! #enootottunu Opin myös uusia asioita, en esim tienny että hiukset voi jäätyä tai että pakkanen ihan oikeesti paukkuu.. Tässä pitää tietää, että pahin pakkanen mitä oon aikasemmin kokenu on ollu varmaan -10 astetta jos sitäkään ja nyt se oli jo -22.
9- What can I say, voisin elää näillä.

Untitled

10- Otan paljon selfieitä, koska se on kivaa.
11- Vielä jossain vaiheessa mun mielestä lentäminen oli jotenki tosi siistiä, mutta nyt ku oon tehny sitä niin usein ja aina samalla lentoyhtiöllä, oon alkanu jo todella kyllästymään siihen ja ainut asia mitä siellä jaksan tehä on nukkua. 
12- Oli kylmä, en pukeutunu lämpimästi. Voivoi. 
13-

4 kommenttia:

  1. Ihana postaus & kiva että toi sun uuden vuoden lupaus on lähtenyt hyvin käyntiin :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. sun blogi on niin ihana etten kestä. sait uuden lukijan! ♥

    VastaaPoista