lauantai 1. lokakuuta 2016

PERSONAL PLANNER

IMG_3856photo

Olen ollut rakastunut nyt jo hieman yli kuukauden ajan uuteen koulu(+vapaa-aika, jota mulla ei kyllä oikeastaan olekkaan)kalenteriini. Hommasin itseasiassa kyseisen kalenterin jo vähän reilu kuukaus sitten, kun hikisesti pyrin löytämään kouluvuodelleni uutta mahdollisimman fiksua kalenteria, mutta vasta nyt hokasin tehdä kalenteristani postauksen myös tänne blogin puolelle. Onhan kyseessä kuitenkin monen tunnetun bloggaajan lemppari kalenteri.

IMG_3875photo

Rakastan rutiinia ja sen olen myös täällä blogin puolella maininnut jo pariin otteeseen. Jotta pystyisin mahdollisimman hyvin noudattamaan rutiinia, ja pitämään muutenkin kouluelämäni kasassa, "joudun" käyttämään (SAAN käyttää ♥) kalentereita. Olen jo ihan pienestä pitäen ostanut kaikki mahdolliset söpöt kalenterit joihin kaupassa olen törmännyt, sillä olen aina tykännyt merkata asioita ylös ja olla mahdollisimman tietoinen siitä, että mitä mun pitää tänään, huomenna, ens viikolla, kuukauden päästä tai vuoden päästä olla tekemässä ja mihinkin aikaan. Olen myös hyvin tietoinen siitä, että ilman kalenteria ei mun tulis muistettua puoliakaan mun koulutehtävistä.

IMG_3876photo

Tässä kalenterissa ehdottomasti parasta on mielestäni, ulkonäön lisäksi, viimeisiltä sivuilta löytyvät sudoku-, väritys- ja muut itse valitsemani sivut. Ette arvaakkaan kuinka ihana on tuhlata läksyjenteko aikaa siihen, että on vaan aivan järkyttävä pakkomielle värittää kalenterini sivuja, kun ne kerta olen siihen hommannut.

IMG_3886photo


♥ Aurora 

Kalenteri on tilattu osoitteesta http://www.personal-planner.com/EU/ , eikä tämä postaus ole tehty yhteistyössä kyseisen firman kanssa. 

4 kommenttia:

  1. Mua kanssa himottaisi tuo kalenteri! Jos sen tekisin, kun vuosi vaihtuu & uuden kalenterin osto ajankohtaista, suunnitteluun siis :)

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. suosittelen ehdottomasti! ite oisin varmaan tän ostanu anyway vaikka oliski ollu jo joku kalenteri olemassa.. sen verran ihana duunata ittensä näkönen kalenteri.

      Poista
  2. mulla on tää sama kalenteri, aivan ihana ja super käytännöllinen :') ♥

    VastaaPoista