torstai 23. kesäkuuta 2016

KESÄLOMA JA TUKKAKUVIA

IMG_2298photo

IMG_2252photo

IMG_2319photo

IMG_2261photo2

Mulla alko KESÄLOMA vihdoin ja viimein tiistaina ja en vois olla onnellisempi (ok voin, lauantaina sitten). Examit meni yllättävän hyvin ja nyt kaks takasin saatuu numeroo on ollu ysillä alkavia (meillä muuten numerot 0-10 jos jotain kiinnostaa), joten oon vielä ihan ylpee ittestäni, toisaalta vielä 5 koetta pitäs saada takas, että kattoo sitte kuinka ne on menny..

Oon nytten nää pari päivää ollu todella sosiaalinen, joka on tämmöiselle intovertille todella outoa, mutta on ollu tosi kivaa. Oon taas päässy tajuamaan, että kuinka rakkaita mun kaverit on mulle ja kuinka haikeeta tulee vuoden päästä menettää nää tytsyt (NEA SANNI JENNI OOTTE KIVOI).
Mulla on muutenkin nyt koko alkuloma täynnä kaikkee menoo, joka on aikamoinen piristys tähän lukemisrumbaan ja perseellä istumiseen, jota tässä on nyt ollu joku kolme viikkoa. Kesäloma on sitä aikaa ku pitää tehä asioita joista tykkää, aka katon kaikki OITNB uudet jaksot, koska kielsin ne itteltäni exam-viikon aikana.

En oikeen tiiä mitä tähän vielä kertoisin.. Tuun todennäkösesti olemaan aika aktiivinen blogin ja youtuben puolella, koska nyt nää pari kuukautta sitä aikaa oikeesti on.
Ja tosiaan toivon, että teillä on kaikilla kesäloma sujunu tosi hyvin ja niille joilla se on nyt alkanu, niin hyvää kesälomaa!

♥ Aurora

2 kommenttia: