keskiviikko 8. kesäkuuta 2016

EI STRESSAA

IMG_2210photo

IMG_2195photo

IMG_2206photo

IMG_2230photo

Nyt viimepäivinä Belgiassa on alkanu aivan mahtavat kesäset ilmat ja vaikka en ole niistä päässytkään kunnolla nauttimaan, niin silti mulla on jostain syystä tosi "kesäloma fiilis" jo nytten, Tosiasiassa mulla on  vielä kaksi viikkoa koulua jäljellä ja mun examit alkaa maanantaina. Jostain syystä, otsikon mukaan, mua ei edes paljoa huolestuta tää koko asia?

Mun päivät on nyt viimeset melkeen pari viikkoa koostunu maantiedon ja ekonomian opiskelusta (tärkeimmät aineet näistä kaikista kuudesta joista mulla on exami tulossa) + Melodyn maukumisesta, huomionkipeä tyttö kun on.
Oon ollu tosi innoissani tästä opiskelusta tähän asti, sillä hommasin uusia tarvikkeita opiskelua varen (kuvat), jotta saisin vähän enemmän motivaatiota. Oon meinaan aivan hirveä materialisti ja varsinki kynät + vihot on mun heikkous.

Nyt kuitenkin palaan takasin opiskelun pariin - toivottavasti teillä kaikilla muilla on ollut tähän mennessä jo aivan huippu kesäloma! Ja niille, jotka myös opiskelevat, good luck.

♥ Aurora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti