torstai 3. joulukuuta 2015

20 FACTS ABOUT ME

20 FACTS ABOUT ME, here we go...

1. Aurora 16
2. Asun Brysselissä, Belgiassa. Aina asunut, mutta en toivottavasti tule aina asumaan.
3. Kaukosuhteessa, poikaystäväni asuu Suomessa.
4. Olen perfektionisti instagram feedini suhteen - @aurorabecca 
5. Suomea kirjoittaessani teen paljon kirjoitusvirheitä, koska en lopulta käytä tätä kieltä kovinkaan paljoa ns. kunnon kirjoittamiseen.
6. Tuosta edellisestä faktasta tulee myös mieleen, että puhun englantia hyvin paljon, joten puhuessani suomea sekotan englannin kielisiä sanoja lauseitteni väliin kokoajan. 
7. Musta on mun väri. En edes muista millon viimeksi olisin esim. pukeutunut kouluun niin, että yksikään vaatteistani ei olisi ollut musta.
8. Rakastan irttareita, pizzaa, noodeleita, pepsi maxia ja omenoita.
9. Käyn EEB2 lukion toista vuotta. 
10. Kasvissyöjä, ollut jo vuodesta en edes muista. Kauan aikaa siis.

20F1

11. Stressaannun todella helposti, todella turhistakin asioista.
12. Omistan kaksi kissaa (Melody & Aladdin♥) ja olen muutenkin aivan hulluna kissoihin. 
13. Rakastan musiikkia ja rakastan laulaa. Jos spotify premiumini loppuu hetkeksikään, tuntuu siltä kuin elämälläni ei olisi enään mitään merkitystä... Kunnes saan taas uuden.
14. Vietän liikaa aikaa katsoen youtube videoita ja haluaisin ryhtyä aktiivisesti itsekkin julkaisemaan videoita, mutta en uskalla... Tubessa mut kuitenkin löytää: klikkaa tästä
15. Olen 158cm 'pitkä' (heh ja poikaystäväni on minua 31cm pitempi, miettikääs sitä pituuseroa...)
16. Minulle on vaikea tutustua uusiin ihmisiin, mutta kun vähänkään alan tottua jonkun ihmisen seuraan + pidän hänestä, musta tulee aivan super puhelias. 
17. Valitan ihan liikaa kaikesta.
18. Olen realisti, joka tekee minusta aikalailla myös pessimistin.
19. Pukeudun säästä riippumatta kesävaatteisiin.. Johtuen siitä, että talvi on Belgiassa niin lyhyt, että en jaksa sitä varten ostaa erikseen tavlivaatteita.
20. Blair & Chuck ♥ Oon kattonu kaikki gg tuotantokaudet aivan liian monta kertaa uudestaan ja voisin jutella siitä kuinka täydellinen pari B&C on, vaikka kuinka kauan.

20F2

Ps. Kaikille teille ihanille jotka ootte sattunu huomaamaan + seuraatte blogiani aktiivisesti: kyllä poistin kaikki postaukseni... Oon jo vuodesta 2014 bloggaillu ja nyt tuli semmonen fiilis, että haluan alottaa alusta. En kuitenkaan halunnut poistaa blogiani, sillä pidän blogini nimestä ja tästä muutenkin. Postaukset päätin siis vaan kaikki poistaa, jotta pääsisin aloittamaan puhtaalta pöydältä.

Niille jotka on ihmetelly niin blogissani olleen Japan Candybox giveawayn voitti: Taika C. !! Häneen olen ottanut jo yhteyttä ja boxi tulee perille toivottavasti mahdollisimman nopeasti. 

4 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! Ja hei mun kanssa voit jutella vaikka kuinka paljon gg:stä koska chair on perfect! ;D <3

    VastaaPoista
  2. Mitä kaikkia kieliä siis puhut, kun eikös Belgiassa puhuta molempia ranskaa ja saksaa? :D oon miettinyt tätä jo jonkun aikaa mutten koskaan oo uskaltanut kysyä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. itseasiassa pääkielet täällä on ranska ja hollanti, saksaa puhutaan vaan pienessä osassa belgiaa pääkielenä.. mutta siis puhun ite englantia, suomea, ranskaa ja ruotsia + hollannista ja saksasta osaan ne tietyt 'moi, kiitos, anteeksi' sanat joilla pärjään sitte esim. kaupassa :-D

      Poista