sunnuntai 6. joulukuuta 2015

18 DAYS -phone pictures


Jouluun on 18 päivää enään ja mun olemus vaihtelee atm tontusta mörköön sekuntin välein. Jotkut saattaa mun snapchat päivitysten kautta tietää mistä puhun ja te toiset ette taas tajua ollenkaan, joten selvennän asiaa: huomenna alkavat koulussamme examit. 
Sen siaan, että olisin nyt Särmä kädessä lukemassa äidinkielen examiin, joka on huomenna 14:00-17:00, istun tässä koneen ääressä ja rustaan tätä postausta. Äidinkieli on vielä semmonen exami johon mun oikeesti pitäis lukea... Näin meinaan unta siitä, että menin idioottina kirjoittamaan siinä examissa olleen esseen kokonaan englanniksi...

Untitled

1. Selfie Queen part 1999 2. Melody is the cutest thing on earth! Se näyttää niin hölmöltä ja toi sen etujalka on ihan höpsösti. 3. *kröhöm, artsy kuva jonka otin joku aamu ku kävelin kouluun kröhöm, en osaa sanoa tästä mitään..* 4. 19pv pikkunen, mieti me nähään ihan kohta ♥

Untitled

5. Palaa hermot exameihin ja lukemiseen ja siihen, että en uskalla alkaa kattoo mitään uutta sarjaa koska mulla ei ole aikaa... 6. Itsenäisyyspäivä & hyvää ruokaa 7. Alkaa huolestuttaa kuinka mulla on niin monta tän tyyppistä quotee mun kamera rullassa 8. Aladdin on coffee addicted

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti