torstai 5. toukokuuta 2016

SC SNAPAURORA

snapchatday

Tosiaan eilen mulla on tanssiesitys, joka meni aikas hyvin kai (?). Hieman tuli pikku mokia tehtyä parissa tanssissa, kiitos stressi, mutta onneks niihin ei niinkään varmaan kiinnitetty huomiota. Oli kuiteski ihan huippu hauskaa ja salsa esitys oli niin huippu, että tekis mieli melkee jopa pistää se tänne.. Ihan vaan siks, että nauroin niin paljon sen kyseisen esityksen aikana.

Pakko kans vähän iloita siitä, että eilen sain uusia kavereita ja myös pääsin pitkästä aikaa juttelemaan ja chillaamaan mun vanhojen kavereitten kans - happy.
Nyt kuiteski pitäs jaksaa ottaa vähän rennosti ja päästä eroon tästä mun jo pitkään jatkuneesta flunssasta.. Mun elämä on ollut taas vaihteeks liian hektistä viimesen viikon ajan, eka oli footfest jossa esiinnyin ja olin crew member, sitte benelux leiri jossa olin isosena ja nyt kaikki harkat ennen showta + itse esitys. 

coolkidz

Toivottavasti teillä kaikilla on ollut mukava viikko tähän asti!
♥ Aurora

4 kommenttia:

  1. sun hiukset on kyl goals af t. kateellinen :-(

    VastaaPoista
  2. mitä noi herkullisen näköset keksit on ekassa kuvassa ja mistä tollasia saa? :-D nam! ♥ btw komppaan edellistä, i-h-a-n-a-t hiukset!! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noi on noita belvita aamupala keksejä, pitäs saada kai suomestaki? jos en ihan väärässä ole.. ja kiitos paljon ♥

      Poista