lauantai 28. toukokuuta 2016

BEEN REALLY TIRED

27270948636_3f2237a444_o

IMG_2013photo

IMG_2005photo

IMG_2030photo

Toukokuu on aina ollu mun lemppari, suuriltaosin siks, että sillon on mun synttärit ja euroviisut, mutta jostain syystä tää toukokuu ei nyt kuitenkaan ollu mikään kaikista paras, sillä oon ollu tosi väsyny.
Kauheesti asioita on tapahtu nyt toukokuussa, olin leirillä isosena, mulla oli tanssiesitys, kävin VIIDESSÄ maassa, joissa en oo ennen käyny, yhteensä oon toukokuussa nyt ollu kymmenessä eri maassa ja oon päässy nauttii jääkiekosta, vaikka finaali meni miten meni. 

Nyt tää loppukuukaus menee lukiessa exameihin ja enskuu onki sitten niitä kokeita täynnä. Kuitenkaan tää asia ei oo vielä päässy ärsyttää mua, sillä joku keiju on tuonu mulle opiskeluinnon takasin + ajatus siitä, että 25.6 nään mun höpön taas 84pv tauon jälkeen (nyt se on 56pv), saa mut jaksamaan. Siitä tuliki mieleen, että sain ihania kommentteja tänne blogin puolelle ja muuallekki someen tosta mun viime postauksesta ja kiitos kiitos niistä, ne meinaan piristi. 

Toivottavasti teillä on kaikilla ollu ihana kuukaus ja toivotaan, että enskuu on sitte sitäki parempi!
Ps. Tällain btw, tuben puolelle on ilmestymässä morning routine videota hetiku saan sen kuvattua ja muokattua loppuun. 

Aurora

2 kommenttia: