maanantai 17. elokuuta 2015

aurora, you should maybe give up already

Well guess what guys, I'm still trying. This time, for real.

Pari päivää sitten tein muutoksia blogini suhteen esim. poistin joitain postauksia, joitain kuvia ja muokkasin blogin ulkoasua, tämän lisäksi myös keskustelin asiasta poikaystäväni kanssa ja päädyin siihen lopputulokseen, että aijon yrittää viimeistä kertaa jatkaa bloggaamista. Tykkään tästä hommasta meinaan todella paljon ja mulla on ollut tätä ikävä, mutta oon potenut syyllisyyttä siitä, että lopetin tämän homman. Oon myös antanut pienten negatiivisten kommenttejen vaikuttaa mun mielialaan ja bloggaus-intooni aivan liikaa...
Mutta joo, oon siis palannut takaisin. 

Few days ago I made some changes with my blog, eg. I deleted some pictures and posts, changed my blogs appearance, even talked with my boyfriend about the topic and in the end I decided to try to continue blogging. I really like doing this and I've missed it, but I have just been feeling too guilty about the fact that I stopped, that I haven't had the courage to start again. I have also been letting few negative comments to affect my mood about blogging. 
But yeah, I'm back. That's what I wanted to tell you guys. 

youlou (1 of 1)

10 kommenttia:

  1. jee hyvä juttu ja kiva ulkoasu! :)

    VastaaPoista
  2. Onneksi sulla on ollu kannustavaa juttuseuraa :) Oot tosi nätti tossa kuvassa!

    http://minunvalokuvia.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Tosiaankin, ei aina voi innostaa ja välillä on ihan hyvä pitää taukoa jos ei innosta. Ihanaa kuitenkin et oot päättäny yrittää vielä :3!

    VastaaPoista
  4. Jee ihana et oot päättänyt jatkaa!:)

    VastaaPoista
  5. kiva että oot palannu, oon aina tykänny sun blogista :3

    VastaaPoista