maanantai 13. huhtikuuta 2015

THANK GOD FOR (i)PHONES

Untitled

1- Ette arvaakkaan kuinka outoo on ottaa kuva ulkoota lentokonees, AINA se sun vieressä oleva ihminen kattoo että mitäs hemmettiä sä duunaat... 
2- Käytiin kävelyllä Tonin kaa yhtenä yönä ja koitettiin olla tosi #tumblr 
3- Musta tuntuu, että ainakun venaan jotain ihmistä, alan ottaa kuvia. Tälläkertaa sitten tämmönen kuva while waiting for Poutzi ft. Matias.
4- Selfie queen ja rajaukset miten sattuu

Untitled

5- Tämä tässä on Joni, Joni on minun tosiystävä :-)
6- Jos johonkin asiaan rakastuin tällä lomalla niin vaahtokarkkeihin! Ei apua. Muutenki oli ihan huippua koska laulaminen tyttöporukassa on aina hauskaa & rakastan nuotioita. 
7- Käytiin 9km kävelyllä (vitsit ollaan reippaita khehe) Lotan kanssa ja Lotta näytti mulle vähän enemmän paikkoja Keuruulta - olin varmaan hieman ärsyttävää seuraa aina välillä ku jouduin pysähtyy tällasten kuvien takia. 
8- Koska aina pitää ottaa selfie kun on lähdössä jonnekkin. 

Untitled

9- Tinkalla on tosi kiva peili ja mun hair game strong af
10- Musta tuntuu, että mä söin kokoajan... Mutta apua tää pizza ♥♥
11- Tässä on Lotta ja Nea. Lotta ja Nea on mun pedot ja rakastan niitä tosi paljon.
12- Tykkään olla artsy.

Untitled

13- Vaikka viimeks oliki pakkasta, niin silti musta välillä tuntu että mulla oli ihan yhtä kylmä tai jopa kylmempikin kun kuukaus sitten.
14- Kheh, oon kokoajan kännykällä MUTTA jotkut ihmiset saa sen kyl pois mun kädestä edes hetkeks. 
15- Tutustuin mun loman aikana kunnolla kahteen uuteen ihmiseen - Joniin & TINKAAN ♥ En tiiä miten, mutta Tinkasta tuli mulle heti tosi tärkee ja tultiin juttuun lähes heti. Waiting for you to come here in Belgium!!!
16- Hengasin mun loman alkuviikon aikalailla Keuruun uimahallilla ja tyyliin yli puolet mun sen viikon kuvista ja snapchat mystoreista on otettu sieltä, hehe. & Matias joutu koko loman kärsii siitä, että otin kuvia siitä whoops :3 sorry not sorry.

Untitled

Ja sitten mun main reason miks mä siellä Keuruulla viihdyin pari viikkoa.
17 & 21 (selfiet)- I'm in love with the fact that my boyfriend doesn't mind being in pictures. 
18- Poistuttiin vihdoin sängystä ja laittauduttiin ihmisten näkösiks ja mentiin ulos kuvailee kavereitten kans ja koska Toni näytti tosi #tumblr niin jouduin pakosti ottaa tän kuvan.
19- Otin ss Tonin mystorysta, koska sadness overload.
20- 1,246kg karkkia

22 kommenttia:

  1. voi ihana postaus! :)
    jenzkusmile.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Puhelimen kuva- postaukset ovat kivaa vaihtelua sellasiin "perus" postauksiin :)

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia ja vaikuttaa siltä, että sun suomiloma meni mahtavasti ♥ Rakastan sun silmiä ja hiuksia, kaunistaaa :3

    VastaaPoista
  4. Sun postaukset on niin sydäntä lämmittäviä <3

    VastaaPoista
  5. ihana postaus, kirjotat tosi kivasti :)

    VastaaPoista
  6. Tosi kiva postuas :) Hyvää illanjatkoa sinne sulle!

    VastaaPoista
  7. Ihania kuvia ja sun blogi on tosi kiva! ♥

    smalldreamsinkku.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. ihania kuvia ja hyvä postaus! Tykkään niin paljo näistä tämän tapasista postauksista mitä teet, ootan aina ihan innolla, että millon julkaset uuden :D Oot mielettömän kaunis ja rakastan vaan niin paljo nuita sun hiuksia *.*

    VastaaPoista
  9. Apua ihana!! Mulla on puhelin rikki niin ei oo voitu pitää mitään yhteyttä mutta rakas oon jo kävelemässä sinne! Neljä kuukautta niin I'm coming! Terveisii Suomesta kaikilta, oot ihana
    <3:lla Tinka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikää apua kulta <3 niin kova ikävä !!! :c EI KAUAA NIIN NÄHÄÄN <3

      Poista
  10. Aivan ihana blogi ja ihania kuvia,liityin lukijaksi! :)

    http://minunvalokuvia.blogspot.fi

    VastaaPoista