lauantai 24. tammikuuta 2015

CAN YOU FEEL MY HEART

Musiikki on oikeasti todella todella suuri osa mun elämää ja en olis tätäkään viikkoa todennäköisesti jaksanut ilman tiettyjä bändejä/artisteja.
Kun ite en edes tiedä, että mitä tunnen - niin eiköhän aina joku biisi tiedä tasan tarkkaan, että mitä mulle kuuluu just sillä hetkellä.

Music is honestly a big part of my life and I'm pretty sure that I wouldn't have survived this week without it.
When I'm not sure how I'm feeling - there's always at least one song that knows exactly what I'm feeling right at that moment.

Kaikkien mielestä juuri oma musamakunsa on täydellinen, ja no... Mun musamaku on täydellinen. Ei ehkä sulle - mutta ainakin mulle.
Everyone thinks that their music taste is perfect, and well.. So is mine. Maybe not for you, but it's perfect for me.

Mitä musiikki merkkaa teille? Kertokaa toki myös pari teidän lempibändiä/artistia!
What does music mean to you? And ofc you guys can tell me some of your favorite bands/artists!

IMG_7394

Dead By April
Asking Alexandria
Rise Against
Fall Out Boy

IMG_7392

Bring Me The Horizon
Eminem
Avril Lavigne
Rancid
Maroon 5

IMG_7411

Haloo Helsinki
Nirvana
Arctic Monkeys
Guns N' Roses
Green Day

and the list continues......

22 kommenttia:

  1. Mulle musiikki merkkaa tosi paljon! Haloo Helsinki on lembibändini, ja ne ei todellakaan ole pelkkä bändi mulle. Biisien sanat on auttanu kaikessa, Elli ja pojat ottaa fanit tosi hyvin huomioon, keikat on parhautta... haha voisin kehua vaikka kuinka kauan Haloota. :)

    Toinen suosikkibändi on Sunrise Avenue, jotka on nyt keikkaillu vain Saksassa mut onneks toukokuussa saadaan taas tänne Suomeenkin keikka. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oikeesti - Haloo Helsingin biisien sanat. i can't even, ne on oikeesti jotain niin täydellistä.

      Poista
  2. Mä en oo koskaan jotenkin ajatellut musiikki makua täydellisenä, hyvänä, enkä huonona :D Toinen tykkää popista, toinen punkista, kolmas rokista, ja neljäs vähän kaikesta! Mutta mullekkin musiikki on todella tärkeää ♥ Mulla on tosi laaja musamaku, ja musiikki kyllä sopii lähes jokaiseen tilanteeseen. Joskus on kyllä kiva olla myös vaan ihan hiljaa!:-)

    http://rakkauttaaulait.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä, vaikka kuuntelenki musaa lähes kokoajan - niin arvostan mä niitä hiljasiaki hetkiä ! :')

      Poista
  3. Suomiräp, Mikael Gabriel ja Cheek tärkeimpinä. Kierrän keikkoja kaverini kanssa aktiivisesti, josta kirjoitamme myös yhteistä keikkablogia keikkalaiffii.blogspot.com
    Cody Simpson myös tärkeänä ♥ Jokakesäiset festarit ja ympärivuotiset keikat on kyllä tärkein harrastukseni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pakko sanoo, että suomiräp ei sekään ole mikään paha asia ! varsinki jotkut MG biisit on oikeesti tosi hyviä + ne sanat.

      Poista
    2. haha mg sanat :Dwop wop wop wop kädet ilmaa oppaa
      wop wop wop wop meno loca loca
      wop wop wop wop junnuja me ollaa
      haluun vaa rollaa ja woppaa ja woppaa
      wop wop wop wop kädet ilmaa oppaa
      wop wop wop wop meno loca loca
      wop wop wop wop junnuja me ollaa
      haluun vaa rollaa ja woppaa ja woppaa

      Poista
    3. hei tossa ny varsinki ! oon sanonu wopwop sen biisin ekaa kertaa kuulemisesta lähtien ihan kokoajan :'Dd

      Poista
  4. oi onpa meillä samanlainen musiikki maku :o pakko kysyy että kuunteletko Panic! at the discoa? jos et oo ikinä kuullu niin kannattaa käydä zekkaa! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kuuntelen joo !! ihan huippu sekin - kuten sanoin, lista jatkuu loputtomiin :-D

      Poista
  5. Ite tykkään tosi paljon Maroon 5, Calvin Harris, Pitbull, Olly Murs... ♥

    VastaaPoista
  6. Musiikki merkkaa aika paljon. tykkään kuunella sitä ja soittaa sitä, myös kuuntelen sitä koko ajan missä ties meen. sun musamakus on ainakin mun mielestä täydellinen. samoja bändejä tuolta löytyy mitä kuuntelen itsekkin bmth, aa, maroon 5, fob, nirvana, arctic monkeys ja green day. + sun kannattaa tsekata Pierce The Veil, Sleeping With Sirens ja Of Mice & Men. (tulipas pitkä kommentti :D toivottavasti tää ei ole kovinkaan häiritsevä kommentti ja vielä pitää mainita mikä on sun lempi biisi fall out boyn uudelt albumilt?)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OMG FALL OUT BOYN UUS ALBUMI. EN KESTÄ. RAKASTAN SITÄ NIIN PALJON. ehdottomasti toi hotel in nyc biisi on paras - tai siihen oon nyt eniten rakastunu ♥
      ja joo sleeping with sirens & of mice & men onki jo mulle entuudestaan tuttuja :-) ihana kuulla, että jollain muullaki edes jonkun verran samanlainen musamaku ku mulla !!

      Poista
  7. olitpa taas täydellinen noissa kuvissa, hohhoh. toi oli tosi hyvin sanottu, musiikki on niin tärkeetä mullekkin, en oo varmasti ainoa joka sanoo näin, mutta tottahan se on, sen avulla pääsee läpi ilon ja surun :-)♥

    VastaaPoista
  8. Oii tosi kivoja kuvia! En kestä sun kauneutta :3

    VastaaPoista
  9. Itekki kuuntelen haloo helsinkiä, ja kuten kommenteissa jo sanottiinkin niin ne lyriikat on aivat upeita. Lauluissa ei toitoteta sitä miten ihanaa elämä onkaan vaa otetaan esille oikeesti sellasia asioita joita tulee elämässä vastaan. Toinen mitä kuuntelen on Ed Sheeran, ja olis haaveena päästä häntä livenä kuulemaan :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi Ed Sheeran on myös yks mun lemppareista ja oon tässä jo vaikka kuinka kauan haaveillu, että olis rahaa ja aikaa mennä sen keikalle joskus !

      Poista
  10. Täydellinen teksti, ihanat kuvat! Mun lemppareita on ainakin One Direction, Ed Sheeran ja The Fray :-) kuuntelen myös satunnaisesti noita samoja kuin sä ja pakko sanoa, että ne on kaikki tosi hyviä, tälläkin hetkellä soi Fall Out Boy! Käy hei muuten kurkkaamassa mun blogi, pääsit mun top 5 lemppari- listalle ❤

    http://outsidethebounds.blogspot.fi/

    VastaaPoista