maanantai 29. joulukuuta 2014

IT'S A MIRACLE - thank you belgium

Eiku ihan oikeesti - tää on nyt ihme. Belgiassa on lunta.
Jos totta puhutaan, niin olin jo henkisesti valmistautunut siihen, että en tulis näkemään lunta tänä vuonna ollenkaan. Mun ilokseni kuitenkin lauantai aamuna herätessäni ja muiden snapchat my storeja katellessani, tajusin että kun avaisin mun verhot, mua odottais mahtava yllätys.

I'm not even kidding - this is a miracle. There's snow in Belgium.
To be honest, I was already prepared for the fact that I wouldn't see snow at all this year. But when waking up on Saturday morning and while watching other peoples snapchat my story's I realized that when I would open my windows curtain, there would be a happy surprise waiting for me.

IMG_6984

PicMonkey Collage

IMG_7070

IMG_6990

Pitihän sinne lumeen sit heti päästä pelleilemään ja vähän kuvailemaanki! Pakko sanoo, että tää lumi oli just se pieni asia mitä oon nyt tällä lomalla vähän kaivannu ja suoraan sanottuna tarvinnukki. En oo niinkään joulu tai muutenkaan talvi-ihminen, mutta kyllä mäkin oon sitä mieltä, että ei joululoma tunnu oikeelta, jos ei oo lunta! Tää sais kyllä mun puolesta silti sulaa kaikki ennen koulun alkua.

If there's snow - first thing i do is take pictures of it and then play with it until it's all gone again. This snow honestly was one of the best things that has happened this week, really needed it. Even though i'm not really a Christmas or a winter person, I still think that there has to be snow during the winter break. Haha, but I do hope that this all melts before the school starts again.

18 kommenttia:

  1. VITSI mahtavaa! :-) Tosi ihanan ja jouluisen näköistä siellä, niinkuin suomessakin! :-D Täällä vaan on todella kylmä hyi! Sulla on aina niin ihania kuvia ja kuolen kateuteen sun kauneudesta :-( <3

    VastaaPoista
  2. Itekkään en hirveemmin lumesta välitä, mut onneks nyt jouluna oli lunta ja toivottavasti vielä uutena vuotena lunta olis maassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo - mä olisin kaivannu tätä lunta sillon joulunaki ! jos nyt ees pysyis sinne uuteen vuoteen asti.

      Poista
  3. Tosi ihania kuvia! :) Meillä on belgialainen vaihto-oppilas meidän luokalla :3

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia taas! Vähä kiva ku sinnekkii on satanu lunta :D

    VastaaPoista
  5. Vau siistiä! Jotenki mulla on Belgiasta semmonen mielikuva että siellä on kauheen lämmintä, ni jotenki outoa nähä nää lumiset kuvat. :-D



    http://allbeautifullost.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei apua - täällä sataa vettä ihan kokoajan ! eikä täällä ny muutenkaa kovin lämmin oo :-D tai no ehkä suomeen verrattuna, joo.

      Poista
  6. ihanan raikkaita ja talvisia kuvia!
    Hyvä että sinne eteläänkin saatiin lunta :D

    VastaaPoista
  7. ihania kuvia!♥ sun hiukset näyttää niin kivoilta noissa kuvissa!!

    VastaaPoista