lauantai 4. lokakuuta 2014

BACK TO DARK BROWN

IMG_5072


IMG_5086


IMG_5095

Ensinnäkin: oon tosi pahoillani siitä, että en oo nyt vähään aikaan ehtiny postailla yhtään mitään! Koulu koittaa omia mua ja ens viikollakin meillä on vaikka kuinka paljon kokeita tulossa. Pyrin nyt kyllä tsemppaa tän blogin suhteen, that's a promise.

Toiseks: hiuksille on nyt tapahtunut vähän muutosta! Mulla on ollu jo kauan ikävä mun mustia hiuksia, no niitä en kuitenkaan hankkinut takasin, mutta lähelle mentiin. Ja nyt haluisin toki tietää teidän mielipiteenne näistä mun uusista hiuksista? 

Kolmanneks: pääsin vihdoin ja viimein eroon mun rikkinäisistä valkosista tennareista ja siirryin (massan mukana...) nikkeihin!

First of all: I'm really sorry that I haven't been able to post, school has taken all my free time away from me. I will be more active though, and that's a promise.

Secondly: I dyed my hair today! I have been missing my black hair so much, but still didn't dye it black..., but this is close. What do you guys think about this hair color?

Third thing: I finally got rid of my old shoes and got Nikes!

44 kommenttia:

  1. NOI HIUKSET ON UPEET WOWOWOW AURORAAAAA ♥♥♥

    VastaaPoista
  2. Vau, aivan ihanat nuo uudet hiukset!! ♥ Sopii sille aivan älyttömän hyvin!

    VastaaPoista
  3. Toi väri sopii sulle tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  4. Oi aivan ihanat hiukset ja nuo sopii sulle tosi hyvin ! :))

    VastaaPoista
  5. Voisin kuvitella sulle minkä väriset hiukset tahansa, nää sopii sulle tosi hyvin ja ne edelliset kans! + Kiva ostos noi kengät! c:

    VastaaPoista
  6. wow noi sopii sulle yli hyvin!!<3

    VastaaPoista
  7. toi väri sopii sulle ihan täydellisesti! ♥ ja onks noi ne kengät ne Niken Air Forcet? oon nimittäin suunnitellu ostavani kans sellaset! :-)

    VastaaPoista
  8. jäin ihan koukkuun kun selailin sun blogia, niin mukaansa tempaavaa sisältöä!! kuvat on just mun mieleisiä, semmosia mitä kelpaa kattella ja tekstikin on helposti ymmärrettävää (: saat musta uuden lukijan!

    VastaaPoista
  9. Todella kauniita kuvia!!!! :3 oot ihan super kaunis!

    VastaaPoista
  10. ihanat hiukset, ihania kuvia, kiva blogi !! :)

    VastaaPoista
  11. oii tosi nätit hiukset ♥ blogi on ihanan selkeä ja kiva. Jään selailee ja katon liitynkö :3

    VastaaPoista
  12. oo ootpas kaunis :o <3 tosi nätti ulkoasu ja kuvat hyvälaatusia ja silleen c:

    http://sickofnormallife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  13. Oih! Tykkään todella paljon sun hiuksistas + toi uus väri käy tosi hyvin sulle c:

    VastaaPoista
  14. Ai että, rakastuin hiuksiis, sopii sulle siis tosi hyvin!

    VastaaPoista
  15. RAKASTUIN JUST ÄSKÖN. siis sä oot vaan niin mahtava <3 ja noi hiukset on niiiiiin ihanat ! siis joo mä menin sanattomaks.. ehottomasti tää on mun uus favorite

    VastaaPoista
  16. ihanat hiukset !! :o haluan kans tollaset ihanat suorat hiukset ja tollase ihanat jajajaj ! tykkäsin tästä postauksesta !

    VastaaPoista
  17. ihanat hiukset ! ♥

    VastaaPoista
  18. Miten sait ton kommenttiboxin keskelle ja isommaksi ja vielä mustan väriseks? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua, ööö mulla ei nyt kyllä ole mitään hajua, koska en oo mielestäni tehny sille yhtään mitään ?

      Poista
  19. Ja sun blogi on ihana, noi hiekset sopi sulle tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  20. uiui kivat hiukset tuli!♥ itteeki himottaa noi kengät mutta maksaa nii paljo :/

    VastaaPoista
  21. Aiivan ihanat hiukset vau! :)


    http://allbeautifullost.blogspot.fi/

    VastaaPoista