lauantai 13. syyskuuta 2014

THESE RANDOM DAYS

IMG_4758

IMG_4807

PicMonkey Collage

IMG_4792

Tämä viikko ei oikeen lähteny mun osalta lähes millään kunnolla käyntiin, joten nyt en oo viikonloppunakaan saanut melkeen mitään aikaseks. Tänään olin mun ensimmäisessä isoskoulutuksessa ja sen takia en oikeen saanu otetuksi mitään kunnon kuvia...
*tajusin just kuinka huono bloggaaja oon. enhä mä oo ottanu mitään kunnon kuvia tälläviikolla ?!*

Älkää kuitenkin huoliko, tää mun laiskuus loppuu heti Maanantaina! Meinaa ensviikkolle oon miettiny jo vaikka mitä eri postausjuttuja joita haluan toteuttaa (kiitos teidän ideanne btw).

This week I basically did nothing and because of that my posts have been pretty awful this week, sorry about that guys. Today I had my first training towards becoming a 'isonen' (one of the kind of child leaders on [confirmation] camps) and because of that I didn't really have time to take pictures, even though that was the plan. 
*I just realized how bad I'm at blogging, I haven't taken any good pictures this week ?!*

Don't worry though, next week this laziness is going to end! Cuz I have a lot of new blog post ideas for next week, thanks to you guys.

Tähän loppuun vielä! JOS saan joskus kokea tuon ihanan tunteen kun blogissa on 150-lukijaa, kumman postauksen haluisitte mielummin '150 speciaali postaukseksi': kuvapostaus vai kysymyspostaus?  (nää on molemmat postaus ideoita joita sain viime postaukseen!!)

By the way! IF I ever get the chance of being able to own 150 amazing blog readers, which one of these would you like to see as an '150 special post': picture post or Q&A?  (these were both requested last time!!)

49 kommenttia:

  1. On muuttunu viimenäkemästä :)! Blogi on vähän liika levee, mut banneri on kiva. Kuvat on tosi hyvä laatusii ja hyvii kuvia muutenkin. Mäkin tarttisin nyt noit postausideoita,mitä sulla sattuu olemaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo, tota leveyttä oon miettiny, että mitä teen sen suhteen... en oo kyl vielä päättäny, mut saattaa olla, että tää muuttuu viel vähän pienemmäks :-D ongelmana vaan, että tällähetkellä mun blogi on mun koneen näytön ruudulle vähän liian pienikin.
      & kiitos !

      Poista
  2. Vitsi mä oon aina halunnu kovakärkisii, mutta koska mä en edes tanssi ni en mä niitä oo tarvinnu :D Itse tykkäisin enemmän kuvapostauksesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi, onha niit kiva kokeilla, mut kyl niil tanssiminen on kunno tuskaa varpaissa :-D

      Poista
  3. Ihanan valosia kuvia :3 Ja pidän enemmän kuvapostauksista :D

    VastaaPoista
  4. Kuvapostaus... Tai kysymys... Vaiko kysymyspostaus johon vastaat kuvilla? :D
    Ei, en mä tiedä. Tykkäsin kuiteskin noista kuvista tässä <3

    http://insurgemt.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, toi oliki jo oikeesti hyväki idea ! :-D & kiitos ♥

      Poista
  5. Vastaukset
    1. juu eiköhä semmone sit toivottavasti joskus tule !

      Poista
  6. Ihania ja valoisia kuvia taas, niinkuin aina! Tee kuvapostaus, ite tykkäisin enemmän :-)

    VastaaPoista
  7. kauheen vaikeen kysymyksen oot heittäny loppuun mut toisaalta ite en tiiä sust mitään joten sinänsä kysymys postaus mut kuvapostausta on kiva kattoo... hmm... ehkä kuvapostaus mielummin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eiköhän se kysymyspostaus tuu kyl kans joskus :-)

      Poista
  8. Tosi kiva blogi sulla ja kuvat ovat aivan ihania. Kuvapostaus ois mun mielestä iha jees! :-)

    VastaaPoista
  9. Ehkä kysymyspostaus.
    Kiva postaus ja tosi nättejä kuvia :)

    VastaaPoista
  10. Oikein kivan olone blogi ja laadukkaat kuvat! Harrastatko kenties kans balettia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ! ja joo, kyllä sitä on tullu tässä jo vähän yli 10-vuotta harrastettuu :-)

      Poista
  11. UPEITA KUVIA! ♥ varsinki toi kolmas :3 Ootsä ottanut kaikki nää kuvat puhelimell vai kameral? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ♥ & kaikki muut otettu kameralla, paitsi noi 'kolmannet kuvat' !

      Poista
  12. Oikeesti nää sun kuvat on aina niin kivoja! :o Ja oot ihan käsittämättömän kaunis itekkin.
    Mun mielestä molemmat postausvaihtoehdot on tosi hyvii, mut kysymyspostaus ois ehkä kuitenki mielenkiintosempi, varsinkin ku en oo ollut niin kauaa lukijana et tietäisin susta viel kovin paljon :)

    VastaaPoista
  13. kuvapostaus!:) ja gaash sun huone näyttää ihanalta!!

    VastaaPoista
  14. Oi kuvapostaus ehdottomasti!! :-) Sun blogi on ihanan pirtee ja tulee aina hyvälle tuulelle kun lukee tätä! :-) Noi kengät on aivan upeet :-) Hyvää syksyy sullekkin♥

    VastaaPoista
  15. Taas saa ihastella sun valoisia kuvia ja pidän erityisesti sun blogissas kuvakulmista, jotka ei ehkä ole niitä tyypillisimpiä mitä muilla näkee(:

    VastaaPoista
  16. Pyhpah sää mikään huono bloggaaja oo!! Ei kenelläkään aina oo mitään sen kummempia kuvia, ja nääkihän oli ihan tosihyviä! Lisäks toi sun lukijamääräs kertoo myös, että et kyllä oikeesti oo huonoo bloggaajaa nähnykkään höpsö :--D

    VastaaPoista
  17. oot niin nätti ja muutenki tosi ihana blogi, pakko liittyä! :3 ja tee kuvapostaus!

    VastaaPoista
  18. apua, oon ihan sanaton. rakastan kirjaimellisesti sun blogia. kuvat on täydellisiä, rakastan sitä millaisis kuvakulmista sä oot nää kaikki ottanut ja asd. sä oot niin jumalattoman kauniskin kaikenlisäks! sä et todellakaan mikään huono bloggaaja oo. mä oon jotenkin nyt tosi lukossa enkä osaa kirjoittaa mitään rakentavaa D-: jestas että sä oot vaan taivaallinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin ja tee vaikka kuvapostaus! :-)

      Poista
    2. oot virallisesti saanu hymyn mun huulille koko viikoks ♥ kiitos ihan sikana !

      Poista
  19. Kuvapostaus olis kivempi :) Hienoja kuvia ja oot nätti :) Ulkoasu on hiukan väritön, mutta kuvat luo kivasti väriä :D

    VastaaPoista
  20. ahh, ai että mä rakastan noita kuvia! ♥ hankala päätös... kuvapostaus ois kiva ja tee ny hyvä nainen se room tour :D♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos muru ♥ & haha tänää nii moni muistuttanu mua tosta, jooojooo kyl se tulee :D:D!!

      Poista
  21. Ihana blogi, ja ihania kuvia! Tykkään tosi paljon siun blogin ulkoasusta, ihanan yksinkertainen!

    VastaaPoista
  22. oooii ihana postaus aurora taaaas ♥

    VastaaPoista