torstai 21. elokuuta 2014

MY DAY -VIDEO

Tällaset pienet huomautukset ennenku alatte kattoo tätä videoo: TÄÄ ON TOSI PIENI OSA MUN PÄIVÄÄ, että kyllä, käyn suihkussa myös päivittäin, meikkailen ymsyms. Oon vaan jättäny kaikki tällaset 'perusasiat' pois tältä videolta.
Ja tiedän myös ite nyt, että mitä kaikkee olisin voinu parantaa tällä videolla, mutta tää oli mun eka My Day -video ja ei voi mitään, vaikka se ei oiskaan ihan sellanen ku olisin halunnu.

Small things I want to say before you start watching this video: THIS IS JUST A SMALL PART OF MY DAY, yes I do go to the shower daily, makeup daily etc. But all these kind of 'normal stuff' I have left out from the video.
And I also know many ways, how I could have made this video better, but it's my first My Day -video and I promise that if I ever make another one, I will know better and it will hopefully be better.




+ Saa toki laskea kuinka monta peace merkkiä tein ton videon aikana & kertoa mulle oikea vastaus ;-)!
+ You're allowed to count how many peace sings I did during that video & tell me the right answer ;-)!

42 kommenttia:

  1. Kiva, perus My Day video!:)
    tosi hyvä oli ekaks kerraks:)
    + Mä laskin 5 peace merkkiä...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :') Ja joo, tajusin just äskö et en oo ite laskenu niit haha, ehkä niit on 5 :-D

      Poista
  2. Oiij, aivan mahtava m day -video! :--) Vaikka oliki sun eka kerta, nii olit tosi hyvin tehny! :) Mä en jaksanu laskee peace merkkejä XD

    VastaaPoista
  3. Oi hyvä video :-) Säki pelaat Simpsons-peliä, ite oon ihan koukussa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aw, kiitos! :-) jooooo, oon ollu koukussa jo vaik kui kaua haha

      Poista
  4. Oii kuinka mukavanolonen tää sun blogis on! :) Tosi ihania postauksia ja tällee!

    VastaaPoista
  5. vautsi miten ihana ulkoasu! :o oot tosi kauniski ja oon niin kade kun asut ulkomailla D:D tosi kiva video oli, mut mua vähän häiritsee kun tää teksti on niin pientä :c mut muuten tosi mukavanoloinen blogi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! :-) Mulle tää ei oo kyl ulkomaa, joten en sellai asu ulkomailla.

      Poista
  6. Miltä toi tofu maistuu, mun on jo pitkään pitänyt maistaa!

    Kiva video, varsinkin ensimmäiseksi. Mun tekemänä se ois ollu 6-0 huonompi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noo, tosi moni sanois, että ei miltään :-D mä pidän miedoista mauista, joten mun mielest se on hyvää.
      & kiitos! en kyl usko, että se olis sun tekemänä ollu huono ;-)

      Poista
  7. Ihanaihanaihana omg <3 lisää videoita kiitos! Oot tosi kaunis, sulla on ihana ääni ja hymy!

    VastaaPoista
  8. Ihan hyvähän sitä tuli ! ja sulla on aivan ihana huone ^_^

    VastaaPoista
  9. Hey girl tää video on tosi hyvä, mä en osaa muokkaa videoita yhtää :* Supersulonen oot tossa (: sun huone ♥_♥

    http://viivimiljamaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
  10. tosi hyvin toteutettu video! jakso kattoo ihan yht innostuneena alusta loppuun:)

    VastaaPoista
  11. Voi ei kyllä uskois, et tää oli sun toka video vasta! Mahtava! Lisää vaan! ;) Seuraatko mitään vlogeja? Suosittelen tsekkaan esim. mmiisas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ! :-) Ja joo seuraan paljonki vlogeja, mut suomenkieliset ei kiinnosta mua lähes ollenkaa... Vaik oon mä niitäki katellu !

      Poista
  12. tosi ihana tää video ja oot nätti + muutenki tosi kivan olonen blogi sulla! :-)

    VastaaPoista
  13. Tosi kiva toi video :) En jaksanu laskee niitä merkkejä, mut se tuskin haittaa xd Ooon muute miettiny et puhutko siel belgiassa englantia (tai belgiaa jos siel on oma kielixd) ja onks siulla siellä suomalaisia kavereita?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! :-) Belgiassa puhutaan ranskaa & hollantia. Ja joo, mulla on tääl suomalaisiiki kavereita.

      Poista
  14. Ihanan pirtee My Day video! :-)

    VastaaPoista
  15. tosi kiva myday :) ootko muuten kasvissyöjä? :-)

    VastaaPoista
  16. Tykkäsin tosi paljon tosta videosta, se oli just sopivan pituinen ja bongasin sun huoneesta(?) aivan ihanan tyyny, sen mustan missä oli niitä kaupunkien nimiä, se on upee♥ Katselin just tossa, et en taida olla sun lukijana, mutta luulin että olen jo liittynyt... Hassua, täytyy korjata tämä pieni virhe :D

    VastaaPoista
  17. en nyt päässy kattoo tota mydaytä, koska hidas netti, mutta olen aivan varma että se on siisti ja hieno video.
    pidän sun blogin bannerista paljon :)

    VastaaPoista
  18. Ihana video ja kiva että toteutit ton mydayn! :) Ja toi banneri on vaan niiiin ihana !

    VastaaPoista
  19. tosi ihana video, toivottavasti teet vielä paljon lisää! oon aivan rakastunu tähän sun blogiin, kaikki kuvat on täydellisi ja ulkoasu on täydellinen <3

    VastaaPoista
  20. heii apua , miks en oo huomannu tätä? ihana videoo! ♥

    VastaaPoista